کیو آر کد داینامیک با لوگو، فناوری نوین کیوآرگرافی

در همان زمانی که فناوری های جدید در عصر ارتباطات و بارکد های نوین در سراسر جهان به کار گرفته می شدند شرکت فناوران جهان واصل تصمیم گرفت تا با استفاده از این فناوری ها، اقدام به ساخت، معرفی و بهینه سازی کیو آر کد های جدید و پویا در ایران نماید. با ایجاد کلمه جدید کیوآرگرافی، این شرکت در حوزه جهانی و طراحی سایت کیوآرگرافی کار خود را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرد و در اواسط سال 2017، وبسایت با دامنه qrcode.ir به دامنه qrgraphy.com تغییر یافت.

• درباره سایت کیوآرگرافی:

کیوآرگرافی با کاربردهای خود می تواند اطلاعات شما را به ساده ترین و به روزترین روش، در تبلیغات و اطلاع رسانی های گوناگون در دسترس مخاطبان قرار دهد.
ما در این سایت به دنبال ایجاد زمینه ای مناسب برای استفاده بهینه از فناوری کیوآرگرافی در بخش های مختلفی مانند تبلیغات، بازاریابی و اطلاع رسانی هستیم. این راهبرد ما به منظور برقراری ارتباطی پویا بین دنیای واقعی و فضای مجازی و ارائه ی تجربی بینظیر برای کاربرانمان است.

• نحوه کار کیو آر کد:

کیو آر کد یا کد های پاسخ سریع (Quick Response Codes) در دنیای امروزی به یک ابزار محبوب تبدیل شده اند. کیو آر کد می تواند با استفاده از دوربین گوشی هوشمند اسکن شود و می تواند حاوی انواع مختلفی از اطلاعات از جمله آدرس وب سایت، اطلاعات تماس و جزئیات محصول باشد.

کیو آر کد از نظر محتوا سه نوع داینامیک (پویا)، استاتیک (ایستا) و اینتراکتیو (تعاملی) دارد. یک کیو آر کد استاتیک حاوی اطلاعات ثابتی است که تغییر نمی کند، در حالی که یک کیو آر کد داینامیک می تواند با اطلاعات یا محتوای جدید حتی پس از ایجاد کد به روز شود. این بدان معنی است که یک کیو آر کد داینامیک همه کاره تر است و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به یک کیو آر کد استاتیک ارائه می دهد. در کیو آر کد داینامیک امکان ویرایش محتوا، تغییر نوع محتوا و ساخت کیو آر کد چندزبانه وجود دارد، همچنین آمار اسکن های این نوع کیو آر کد ها را نیز می توانید از پنل مدیریت آن رصد و تحلیل کنید.
کیو آر کد اینتراکتیو هم نوعی از کیو آر کد است که به کاربران اسکن کننده اجازه می دهد تا علاوه بر دریافت اطلاعات مختلف از کیو آر کد، اطلاعاتی را نیز از طریق آن آپلود کنند تا به دست مالک کیو آر کد برسد و از آن داده ها برای مقاصد مختلف استفاده نمیاد. مانند فرم نظرسنجی، فرم عضویت در باشگاه مشتریان و …

کیو آر کد از بعد ظاهری به سه دسته ی ساده، گرافیکی و شفاف(ترنسپرنت) تقسیم می شود.
یک کیو آر کد گرافیکی به سادگی یک کیو آر کد استاندارد با طرح یا لوگوی مورد نظر است که به مرکز آن اضافه شده و از نظر بصری جذاب‌تر است. کیو آر کد شفاف، دارای الگوی پر شده با رنگ شفاف است که پس زمینه می تواند به پشت آن اضافه شود.

مزیت کیو آر کد طراحی شده این است که می تواند عناصر نام تجاری مانند آرم، رنگ ها و تصاویر را در خود جای دهد که می تواند کد را از نظر بصری جذاب تر و قابل تشخیص تر برای کاربر کند. همچنین می‌تواند با ارائه اطلاعات اضافی یا زمینه مرتبط با هدف کد، به بهبود تجربه کاربر کمک کند. به عنوان مثال، یک کیو آر کد برای یک محصول غذایی می‌تواند تصویری از محصول داشته باشد و شناسایی آن را برای کاربر آسان‌تر کند.

روش های ساخت کیو آر کد ساده و استاتیک:

۱. استفاده از یک کیو آر ساز رایگان که با مراجعه به سایت آنها کیو آر کد مدنظر خود را بسازید.
۲. ساخت کیو آر کد استاتیک با استفاده از گوگل کروم
۳. ساخت کیو آر کد استاتیک با کروم کامپیوتر

ساخت کیو آر کد داینامیک با لوگو

روش ساخت کیو آر کد داینامیک با لوگو:

طراحی و ساخت کیو آر کد با لوگو از طریق سایت کیوآرگرافی در دسترس است و حتی می توانید کیو آر کد رایگان نیز بسازید.
انواع کیو آر کد داینامیک: کیوآرگرافی لینک، کیوآرگرافی کارت ویزیت، کیوآرگرافی چندمنظوره، کیوآرگرافی فایل، کیوآرگرافی متن، کیوآرگرافی صوتی، کیوآرگرافی ویدئو و کیوآرگرافی دانلود اپلیکیشن.
شما می توانید در قسمت ویرایش طرح دلخواه خود را دیزاین و طراحی کنید.

نحوه اسکن کیو آر کد:

فقط کافی است تا دوربین گوشی خود را به سمت کیو آر کدی که می خواهید اسکن کنید، بگیرید؛ دوربین شما به طور خودکار کد را تشخیص داده و روی آن فوکوس میکند.

• مزایای کیوآرگرافی

در بازاریابی و تبلیغات جذابیت بصری یکی از عوامل مهم در جذب مشتری است. بنابراین ما و طراحان حرفه ای خود در تلاش هستیم تا با طرح های اختصاصی و جذاب برای شما عزیزان، کسب و کارتان را ارتقا دهیم.
همچنین به راحتی می توانید در سایت کیوآرگرافی انواع کیو آر کد داینامیک را بسازید و مدیریت کنید.